فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: pptx تعداد صفحات: 26 حجم فایل: 2479 کیلوبایت قیمت: 15000 تومان
توضیحات: پاورپوینت نظریه روانشناسی فردی، در 26 اسلاید. مناسب استفاده برای دروس رشته مشاوره و روانشناسی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد.
بخشی از متن فایل: آدلر پیشگام رویکرد ذهنی به روانشناسی بود که بر عوامل تعیین کننده ی درونی رفتار مانند: ارزشها، عقاید، نگرشها، هدفها، تمایلات و برداشت فرد از واقعیت تمرکز می کند. او پیشگام رویکری بود که کل نگر، اجتماعی، هدفگرا، فراگیر و انسان گراست. آدلر اولین درمانگر سیستماتیک نیز بود. او بر یکپارچگی شخصیت تاکید دارد و معتقد است که انسانها را فقط می توان به صورت موجودات یکپارچه و کامل شناخت. فرض بنیادی روان شناسی فردنگر این است که ما فقط می توانیم در رابطه با هدفمان فکر کنیم، احساس کنیم و عمل نماییم، فقط در پرتو آگاهی از هدف هایی که برای آنها تلاش می کنیم، می توانیم به طور کامل شناخته شویم.
فرمت فایل دانلودی: .pptx فرمت فایل اصلی: pptx تعداد صفحات: 72 حجم فایل: 6237 کیلوبایت قیمت: 20000 تومان
توضیحات:
پاورپوینت درباره شرکت و سایت فیسبوک، در 72 اسلاید.
این پاورپوینت، شرکت فیسبوک را با تمامی جزئیات و تاریخچه قدیم و شرایط حال حاضر آن ، در اسلایدها و و تصاویری زیبا، کوتاه و منظم ترسیم میکند. و بدون شک بهترین و جامع ترین پاورپوینت موجود در سطح اینترنت درباره فیسبوک و مناسب هر نوع کاربردی می باشد.
بخشی از متن فایل: فیسبوک، ایدهای ساده بود که از دل خوابگاههای دانشگاه هاروارد بیرون آمد. سرگرمی مارک جوان برنامهنویس برای گذران وقت، که به بزرگترین شبکهی اجتماعی جهان تبدیل شد. فیسبوک را میتوان موفقترین نمونهی یک استارتاپ فناوری دانست. ایدهی کاربردی، مؤسس مشتاق و بلندپرواز و مقیاسدهی عالی، تمامی آن فاکتورهایی هستند که یک استارتاپ برای رسیدن به موفقیت نیاز دارد و این شرکت آمریکایی، یکی از معدود نمونههایی است که با جمع کردن تمامی این عوامل، توانست الگویی برای تمام شرکتهای نوپای جهان شود. کودکی و نوجوانی مارک از دوره دبستان از کامپیوتر استفاده میکرد و نرمافزار مینوشت و خیلی زود استعداد خود را در این زمینه نشان داد. او با کمک پدرش ادوارد، برنامهنویسی بیسیک آتاری را شروع کرد. یادگیری و پیشرفتش بهقدری سریع بود که پدرش مجبور شد یک مدرس متخصص برنامهنویسی به نام دیوید نیومن را استخدام کند تا به او آموزش دهد. نیومن کار دشواری بهعنوان یک معلم در پیش داشت، چون پیشرفت مارک سریعتر از آن بود که فکرش را میکرد و درنهایت باید تلاش میکرد شاگرد نابغهاش از او جلو نیفتد. مارک در سن ۱۲ سالگی با استفاده از مبانی برنامهنویسی بیسیک آتاری، یک نرمافزار پیامرسان خانگی به نام زاکنت ساخت که تمام کامپیوترهای خانه و مطب پدرش را به هم متصل میکرد و اجازه میداد پیامها بین خانه و مطب منتقل شوند. زاکنت بهنوعی نسخه ابتدایی مسنجر AOL است که سالها بعد وارد بازار شد. مارک برای تفریح، برنامهی بازیهای کامپیوتری را تغییر میداد و آنها را به نسخههای پیشرفتهتری تبدیل میکرد.
در حال حاضر مارک زاکربرگ، بهعنوان مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره در فیسبوک فعالیت میکند. شریل سندبرگ مسئولیت مدیریت عملیات را در این شرکت بر عهده دارد و دیوید وینر، در سمت مدیر امور مالی و مایک شروپفر بهعنوان مدیر فناوری در بزرگترین شبکهی اجتماعی جهان مشغول به کار هستند. طبق آخرین آمار ارائهشده در ۳۰ ژوئن ۲۰۱۷، فیسبوک در سرتاسر جهان، ۲۰,۶۵۸ کارمند دارد.
فهرست مطالب: فیسبوک، ایدهای ساده که از دل خوابگاههای دانشگاه هاروارد بیرون آمد مارک الیوت زاکربرگ کودکی و نوجوانی زاکربرگ دوران دبیرستان جوانی و دانشگاه مارک زاکربرگ ساخت فیس مش، سایت سرگرمی پروژه دوم هاروارد کانکشن ایده جذاب فیسبوک Thefacebook شکایت از مارک زاکربرگ عضویت محدود فیسوک عضویت تمامی دانشگاه های آمریکا و کانادا ورود فعالان نخبه اینترنت به فیسبوک و سرمایه گذاری در آن خرید دامنه facebook.com ، ۲۰۰.۰۰۰ دلار هزینه داشت ورود سرمایه گذار جدید دسترسی برای عموم فید اخبار ورود سرمایهگذاران جدی مانند مایکروسافت مارکت پلیس فیسبوک رونمایی از چت فیسبوک فعالیت های بین المللی مسنجر اختصاصی فیسبوک دکمهی لایک مشهور رکورد ۵۰۰ میلیون کاربر مارک زاکربرگ مرد سال مجله تایم ۲۰۱۰ فیلم شبکه اجتماعی گسترش دامنهی فعالیت و مسئولیتهای جدید ۱ تریلیون بازدید صفحه عرضهی عمومی سهام یک میلیارد کاربر فعال ماهانه گسترش فعالیت و ورود به بازارهای جدید مراکز مدیریتی و منبع درآمد راهاندازی یک کارخانهی چوببری منبع درآمد اصلی فیسبوک زیرمجموعهها خرید اینستاگرام خرید واتساپ فیسبوک مسنجر آکیولس ویآر اپلیکیشن tbh فیسبوک واچ انتقادات، چالشها و وضعیت کنونی رسوایی فیسبوک اهداف بشردوستانه سخنان به یاد ماندنی مارک زاکربرگ فعالیت در دوران شیوع کرونا چشمانداز ۱۰ سال آینده درآمد و ارزش فیسبوک منابع
فرمت فایل دانلودی: .pptx فرمت فایل اصلی: pptx تعداد صفحات: 115 حجم فایل: 9244 کیلوبایت قیمت: 25000 تومان
توضیحات:
پاورپوینت درباره شرکت خودروسازی تویوتا، در 115 اسلاید قابل ویرایش.
این پاورپوینت، خودروسازی تویوتا را با تمامی جزئیات و تاریخچه قدیم و شرایط حال حاضر آن ، در اسلایدها و و تصاویری زیبا، کوتاه و منظم به تصویر می کشد. و بدون شک بهترین و جامع ترین پاورپوینت موجود در سطح اینترنت درباره این برند، و مناسب هر نوع کاربردی می باشد.
بخشی از متن فایل: تویوتا قبل از تبدیل شدن به یک شرکت خودروسازی یک شرکت نساجی بود. در سال ۱۹۲۴ یک دستگاه بافندگی اتوماتیک توسط مخترعی به نام ساکیچی تویودا در این شرکت نساجی اختراع شد. در سال ۱۹۲۹پسر ساکیچی تویودا به نام کیشیرو برای امضای توافقنامه حق تولید و فروش دستگاه های تمام اتوماتیک بافندگی راهی اروپا شد. امتیاز دستگاه بافندگی اتوماتیک در سال ۱۹۲۹ به کمپانی انگلیسی برادران پالت فروخته شد. دولت ژاپن کمپانی نساجی تویوتا را ترغیب به تولید اتومبیل کرد که به خاطر جنگ با چین نیاز به تولید داخلی خودرو داشت. فروش امتیاز دستگاه بافندگی اتوماتیک به کمپانی انگلیسی برادران پالت، سرمایه لازم برای احداث یک کارخانه خودروسازی را فراهم کرده بود شرکت تویوتا در کنار نساجی بخشی را نیز به تولید خودرو اختصاص داد.
تا سال ۱۹۷۰، تعداد ۳۵۱ دستگاه تویوتا 2000GT تولید شدند. این مدل اولین محصول اسپرت ژاپنی با استانداردهای جهانی بود و نگاه دنیا به صنعت خودروسازی ژاپن را تغییر داد. علاوهبر تواناییهای فنی، زیبایی تویوتا 2000GT بهحدی بود که مدنظر تهیهکنندگان سینما و کلکسیونرها قرار گرفت. تنها نسخهی بدون سقف این خودرو برای استفاده در پنجمین فیلم جیمز باند بهنام «شما فقط دوبار زندگی میکنید» ساخته شد.
فهرست مطالب: معرفی تویوتا کمپانی نساجی جنگ با چین و تولید خودرو افتتاح رسمی تویوتا خاندان تویودا سکیچی تویودا کیچیرو تویودا ایجی تویودا بازدید از کارخانه فورد نسل اول تویوتا کرون نسل اول تویوتا کورونا تویوتا کورولا تأسیس برند لکسوس تویوتا و جنگ جهانی دوم شروع دوباره با پروژه تویوپت جنگ کره و فروش محصول به ارتش آمریکا مرگ کیشیروی مبتکر توسعهی مدلهای تویوپت تأسیس کارخانه در خارج از ژاپن تولید ۱۰ میلیون دستگاه اولین مدل اسپرت تویوتا اسپرت ۸۰۰ 2000GT اولین اسپرت کلکسیونی با تولید محدود دههی ۱۹۷۰ و آغاز تسلط بر بازار جهانی رقابت با فورد موستانگ و شورولت کامارو ظهور کورولا و سرمایهگذاری بر سدانهای متوسط معرفی سوپرا دهه ۸۰ میلادی درخشش تویوتا با کمری و لندکروزر بحران جهانی انرژی پروژهی لندکروزر همکاری با جنرال موتورز سوپرا A80 ، جذابترین و مشهورترین خودروی تاریخ تویوتا برای مردم دنیا رونمایی از برند گرانقیمت لکسوس دهه ۹۰ میلادی بزرگترین سازنده خودروهای اقتصادی و خانوادگی دنیا تولید هایلوکس تویوتا تاکوما وانت توندرا عرضه در بورس قرن بیست و یکم، مشکلات مالی و فجایع طبیعی راه اندازی تیم فرمول یک دستیابی به رتبه یک پرفروش ترین خودروساز دنیا تولیدات متنوع در دهه ۲۰۰۰ رسوایی تویوتا و فراخوان بزرگ دلایل اصلی موفقیت تویوتا محصولات شرکت تویوتا فعالیت تویوتا در صنایع مختلف هوایی و …. مفهوم لوگو تویوتا دارایی ها و ارزش برند تویوتا جوایز ویژه تویوتا در سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ طرح های جالب تویوتا تویوتا و تسلا منابع
فرمت فایل دانلودی: .pptx فرمت فایل اصلی: pptx تعداد صفحات: 92 حجم فایل: 11562 کیلوبایت قیمت: 25000 تومان
توضیحات:
پاورپوینت برند والت دیزنی، در 92 اسلاید.
این پاورپوینت، برند والت دیزنی را با تمامی جزئیات و تاریخچه قدیم و شرایط حال حاضر آن ، در اسلایدها و و تصاویری زیبا، کوتاه و منظم به تصویر می کشد. و بدون شک بهترین و جامع ترین پاورپوینت موجود در سطح اینترنت درباره شرکت والت دیزنی و مناسب هر نوع کاربردی می باشد و از دریافت آن رضایت کامل خواهید داشت.
بخشی از متن فایل: والت دیزنی یک شرکت آمریکایی بهعنوان یکی از بزرگترین شرکتهای رسانهای و سرگرمی جهان است. دفتر مرکزی آن در بربنک کالیفرنیا واقع شده است در تاریخ ۱۶ اکتبر سال ۱۹۲۳ توسط ۲ برادر به نامهای والت و روی دیزنی تأسیس شد. خالق انیمیشنهای خاطره انگیزی مانند میکی ماوس، سفید برفی، سیندرلا و پینوکیو دیزنی در سال ۱۹۱۱ به کانزاس سیتی رفت و در انستیتوی هنری کانزاس سیتی ثبتنام کرد و با والتر فایفر آشنا شد. خانوادهی فایفر از دوستداران تئاتر بودند و همین موضوع دیزنی را با دنیای تصاویر متحرک آشنا کرد. دیزنی اغلب اوقات خود را در خانهی آنها میگذارند. همانطورکه گفته شد، خلق شخصیتهای ماندگار یکی از دلایل محبوبیت جهانی والت دیزنی است. یکی از آن شخصیتها، اسوالدOswald بود که داستان شکلگیریاش با مشکلاتی برای استودیوِ دیزنی نیز همراه بود. در سال ۱۹۲۶، چارلز مینتس، تهیهکنندهی مشهور، از استودیوِ دیزنی درخواست کرد شخصیتی انیمیشنی برای تمامی سریالهای کارتونی Universal Pictures طراحی کند. اوب ایورکس زیرنظر والت شخصیت اسوالد را طراحی کرد و درمجموع، ۲۶ قسمت انیمیشن با حضور این شخصیت ساخته و پخش شد. این پروژه یکی از برنامههای موفق استودیوِ والت بود که بهسرعت مشهور شد. او به کمک انیماتور ارشد خود موشی را طراحی کرد و به او شخصیت داد. انیماتور او ۲ قسمت از انیمیشن میکی ماوس را تهیه کرد، اما والت نتوانست آنها را بفروشد؛ زیرا در آن زمان فیلمها صامت بودند. و فیلمهای صدادار انقلاب بزرگی در صنعت سینما به شمار میرفتند. آنها قسمت سوم کارتون میکی ماوس را با صدای همگام شده تهیه کردند. اینگونه بود که شخصیت میکی ماوس تبدیل به یک ستاره شد و در میان مردم به محبوبیت رسید. بعد از آن مجموعهی کارتونی بلند میکی ماوس ساخته شد.
موزهی والت دیزنی اعلام کرده او بههمراه تیم همکارانش، بیش از ۹۵۰ جایزه و دیپلم افتخار از سرتاسر جهان دریافت کرده است. او در سال ۱۹۳۵، نشان شوالیهی فرانسه و در سال ۱۹۵۲ نیز، بالاترین نشان افتخاری این کشور را دریافت کرد. جوایز ملی متعدد دیگری از کشورهایی همچون برزیل و مکزیک و تایلند نیز به دیزنی اهدا شدهاند. از دیگر جوایز مهم این اسطورهی انیمیشن در وطنش، مدال طلای کنگره و مدال افتخار آزادی رئیسجمهور است.
فهرست مطالب: معرفی شرکت والت دیزنی زندگی شخصی والت دیزنی علاقه والت دیزنی به نقاشی در کودکی نقل مکان به کانزاس سیتی بازگشت به شیکاگو آغاز جنگ جهانی اول بازگشت دوباره به کانزاس سیتی آشنایی با اوب ایورکس ورود به صنعت انیمیشن خروج والت از شرکت انیمیشن تاسیس شرکت لفوگرام آلیس در سرزمین عجایب فقر و نداری باورنکردنی والت ورود به هالیوود کمدی های آلیس تاسیس شرکت والت دیزنی اولین انیمیشن شرکت ازدواج از دست رفتن محبوبیت آلیس در سرزمین عجایب اسوالد؛ خرگوش خوششانس ساخت میکی ماوس دوست داشتنی بازاریابی با انیمیشن ها انیمیشن سمفونیهای احمقانه دریافت اولین جایزه اسکار تولید انیمیشن های رنگی تولید انیمیشن زیبای سفیدبرفی و هفت کوتوله میلیونر شدن والت با سفیدبرفی و هفت کوتوله ادامه تولید انیمیشن های شاهکار و عالی جنگ جهانی دوم و والت دیزنی تولید انیمیشن های محشر مانند سیندرلا پروژه دیزنیلند ورود به صنعت تلویزیون درگذشت والت دیزنی اسکارهای دست نیافتنی والت دیزنی مدیریت برادر والت ادامه دادن شرکت والت دیزنی با قدرت تولید انیمیشن های زیبا مدیریت جدید گسترش والت دیزنی اولین انیمیشن سه بعدی والت دیزنی و استیو جابز اتهام به والت دیزنی توسعه شرکت در سال های پیش رو والت دیزنی در دوران ویروس کرونا دیزنی پلاس آثار ماندگار والت دیزنی افتخارات و جوایز والت دیزنی سخنانی از والت دیزنی انیمیشنهای شرکت والت دیزنی زیرمجموعههای والت دیزنی وضعیت و ارزش حال حاضر شرکت منابع
فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: pptx تعداد صفحات: 37 حجم فایل: 1458 کیلوبایت قیمت: 40000 تومان
توضیحات:
پاورپوینت با موضوع بررسی استراتژی منابع انسانی شرکت پگاه گیلان با استفاده از رویکرد تحلیل عوامل استراتژیک ( SWOT) و ماتریس برنامه ریزی استراتژیک کمی ( QSPM)، در قالب pptx و در 37 اسلاید، قابل ویرایش.
قسمتی از متن: گام های تهیه ماتریس (IFE): تهیه ماتریس ارزیابی عوامل داخلی در پنج مرحله زیر انجام می شود: 1. پس از شناسایی عوامل داخلی، نقاط قوت و ضعف سازمان مشخص شدند، نخست نقاط قوت و سپس نقاط ضعف را لیست نمودیم . 2. در این ماتریس بر اساس نظر مدیران، سرپرستان و مشاوران شرکت به هر یک از عوامل بر حسب اهمیت، نمره وزنی بین (0 ) بی اهمیت ( تا 1 ) بسیار مهم داده شد. مجموع وزن های کلیه عوامل باید برابر یک گردد . 3. وضع موجود هر عامل را با امتیازی بین 1 تا 4 مشخص نموده و به طوری که نقاط ضعف فقط امتیاز 1 یا 2 را دریافت نمودند و نقاط قوت فقط نمرات 3 و 4 را به خود اختصاص دادند. به این صورت که خیلی قوی= 4، قوی= 3، ضعیف= 2 و خیلی ضعیف = 1می باشد 4. امتیاز وزن دار (موزون) هر عامل را محاسبه نموده، بدین منظور امتیاز هر ردیف از عوامل درون سازمانی را در وزن نرمالایز شده آن ضرب نموده و در یک ستون جدید درج نمودیم . 5. جمع امتیازات وزن دار (موزون) را محاسبه نموده که حداقل 1 و حداکثر 4 می باشد و میانگین آنها 5 / 2 می باشد. اگر امتیاز وزنی سازمان بزرگتر از میانگین 2/5 باشد، سازمان از نظر عوامل درونی در مجموع دارای قوت می باشد و اگر نمره کمتر از میانگین باشد، سازمان از نظر عوامل داخلی در مجموع دچار ضعف می باشد که مطابق جدول، عدد به دست آمده 2.27 می باشد و بیانگر غلبه نقاط قوت بر نقاط ضعف در شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان می باشد.
سرفصل ها: معرفی شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان اقدامات انجام شده برای تدوین برنامه ریزی استراتژیک منابع انسانی در شرکت پگاه گیلان تحلیل محیط اجتماعی)کلان( و محیط صنعت شرکت پگاه گیلان تحلیل محیط اجتماعی یا کلان تحلیل محیط صنعت یا نزدیک سازمان تحلیل محیط صنعت شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان ) 5 نیروی رقابتی PORTER ) استراتژی تحلیل محیط درون (نقاط قوت و ضعف) تحلیل ذینفعان شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان مراحل فرایند مدیریت استراتژیک در شرکت پگاه گیلان مأموریت و چشم انداز منابع انسانی شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان ماتریس ارزیابی عوامل داخلی (IFE) ماتریس ارزیابی عوامل داخلی (IFE) شرکت پگاه گیلان گام های تهیه ماتریس ((EFE ماتریس ارزیابی عوامل خارجی (EFE) شرکت پگاه گیلان تجزیه و تحلیل ماتریس داخلی و خارجی ماتریس SWOT شرکت پگاه گیلان تشکیل ماتریس کمی برنامه ریزی استراتژیک (QSPM) اولویت استراتژی های منابع انسانی شرکت پگاه گیلان پیشنهاداتی برای بهبود عملکرد منابع انسانی شرکت پگاه گیلان در قالب استراتژی های تدوین شده
فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: pptx تعداد صفحات: 16 حجم فایل: 1460 کیلوبایت قیمت: 20000 تومان
توضیحات:
پاورپوینت با موضوع استراتژی های رایج در سطوح سازمان، در قالب pptx و در 16 اسلاید، قابل ویرایش،
قسمتی از متن پاورپوینت: استراتژی در سطح کل سازمان: هدف از استراتژی در این سطح هدایت کل مجموعه و تخصیص بهینه منابع در آن است. در این سطح عموماً دو سوال اصلی مطرح می شود: 1. سازمان باید به چه فعالیتهای اشتغال داشته باشد؟ 2. منابع سازمان به چه ترتیبی باید به فعالیتهای مختلف سازمان اختصاص داده شود؟ استراتژی در سطح سازمان را می توان در سه دسته زیر طبقه بندی نمود: استراتژی هدایتی استراتژی پورتفلیو استراتژی های سرپرستی.
سرفصل ها: سطوح استراتژی در سازمان استراتژی در سطح کل سازمان انواع استراتژی هدایتی استراتژی پرتفولیو ماتریس گروه مشاوران بوستون ماتریس نمایشگر فعالیت های شرکت جنرال الکتریک استراتژی سرپرستی ماتریس هماهنگی سرپرستی استراتژی سطح کسب و کار استراتژی های توسعه ای استراتژی های رقابتی استراتژی های مشارکتی استراتژی های سطح وظیفه ای
فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: pptx تعداد صفحات: 28 حجم فایل: 700 کیلوبایت قیمت: 35000 تومان
توضیحات:
پاورپوینت با موضوع کارمندیابی منابع انسانی؛ روابط کارکنان و مذاکرات جمعی، در قالب pptx و در 28 اسلاید، قابل ویرایش.
قسمتی از متن: رویکردهای روابط کار: گرش یکپارچه یا وحدت گرا: که بر سازمان به منزله یک گروه همگام (منسجم) و یکپارچه تأکید می کند و با هدف مشترکی مشخص شده است. نگرش کثرت گرا: که به سازمان به مثابه آمیزه ای از گروههای متجانس مجزا تأکید می کند. یک حکومت دموکراتیک کوچک از گروههای بخشی با علایق متفاوت که در فراسوی حکومت می کوشد برخی از انواع تعادل پویا را حفظ کند. نگرش مارکسیستی: که به سازمان به منزله مقیاس کوچک و نسخه بدلی از جامعه تأکید می کند که در آن (جامعه) زندگی می کند.
سرفصل ها: بخش اول: کارمندیابی منابع انسانی تعاریف کارمندیابی مهم ترین گزینه های مورد توجه در بررسی کارمندیابی و غربال فلسفه و پیام کارمندیابی گستره تلاش برای کارمندیابی روشهای کارمندیابی کارمندیابی از طریق آگهی نکات مهم در استفاده از روش آگهی کارمندیابی از طریق مراجعه مستقیم مؤسسات کاریابی فرایند کارمندیابی
بخش دوم: روابط کارکنان و مذاکرات جمعی مفهوم روابط صنعتی و روابط کارکنان وره تقویت اتحادیه ها: قانون ناریس _ لاگاردیا (1932)و قانون روابط ملی کار (1935) دوره تجدید نظر در فرایند تقویت اتحادیه ها و تصویب مقررات: قانون تفت - هارلی رویکردهای روابط کار مفروضات نگرش وحدت گرا دلایل تأکید مدیریت بر نگرش وحدت گرا مفروضات نگرش کثرت گرا نظر فاکس در مقوله نگرش کثرت گرا مفروضات نگرش مارکسیستی تعدای از مؤلفه های مهم در روابط کارکنان
فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: pptx تعداد صفحات: 24 حجم فایل: 1367 کیلوبایت قیمت: 35000 تومان
دانلود پاورپوینت فصل پانزدهم کتاب تئوری سازمان، ساختار و طرح سازمانی نوشته رابینز ترجمه الوانی و دانایی فرد با موضوع مدیریت تغییر سازمانی، در قالب pptx و در 24 اسلاید، قابل ویرایش.
قسمتی از متن: تغییر برنامه ریزی شده: هدف تغییر برنامه ریزی شده، بقا و تداوم فعالیت سازمان است. مادامی که سازمان ها با تغییر مواجهند، محصولات خدمات ارائه شده به وسیله آنها با گذشت زمان و طی کردن مراحل حیات خود، منسوخ می شوند؛ رقبا محصولات یا خدمات جدیدی عرضه می کنند؛ مقررات و خط مشی های مالیاتی دولت، سازمان را وادار به تغییر می کنند؛ منابع مهم عرضه مواد اولیه نایاب می شوند؛ نیروی کار که قبلاً عضو اتحادیه نبوده به عضویت اتحادیه در می آیند. بنابراین سازمانها باید ساز و کارهای داخلی خود را برای تسهیل در تغییر برنامه ریزی شده، توسعه دهند. تلاش در جهت انجام تغییر برنامه ریزی شده، چیزی است که ما آن را مدیریت تغییر معنا می کنیم.
سرفصل ها: مدیریت تغییر سازمانی را چه معنا می کنیم؟ تغییر برنامه ریزی شده مدلی برای مدیریت تغییر سازمانی استراتژی های برنامه های ایجاد تغییر استراتژی های ایجاد تغییر در ساختار استراتژی های ایجاد تغییر در فناوری استراتژی های ایجاد تغییر در فرایندهای سازمانی شش تاکتیک غلبه بر مقاومت کارکنان در برابر تغییر توزیع قدرت راهکارهای نحوه توزیع قدرت هفت روش توزیع قدرت قدرت فردی قدرت مشارکتی تفویض قدرت پیش بینی تغییر از ابعاد ساختاری ارتباط بین رسمیت و تغییر ارتباط بین تمرکز و تغییر دیدگاه قدرت- کنترل
توضیحات: کتاب تئوری سازمان، ساختار و طرح سازمانی نوشته استیفن رابینز ترجمه دکتر مهدی الوانی و دکتر حسن دانایی فرد، از جمله منابع مهم درسی رشته های مجموعه مدیریت در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل پانزدهم این کتاب با موضوع " مدیریت تغییر سازمانی " می باشد که در حجم 24 اسلاید همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند توسط دانشجویان به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد. پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.
فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: pptx تعداد صفحات: 21 حجم فایل: 663 کیلوبایت قیمت: 35000 تومان
دانلود پاورپوینت فصل هفدهم کتاب تئوری سازمان، ساختار و طرح سازمانی نوشته رابینز ترجمه الوانی و دانایی فرد با موضوع فرهنگ سازمانی، در قالب pptx و در 21 اسلاید، قابل ویرایش.
قسمتی از متن: یک فرهنگ قوی از طریق ارزش های بنیادی سازمان که به وسیله افراد قویاً رعایت می شود و دارای اولویت های روشن است و به طور وسیعی بین اعضاء سازمان مشترک بوده، شناخته می شود. در یک فرهنگ قوی تعداد زیادی از اعضاء ارزش های بنیادی را پذیرفته، نحوه اولویت بندی آنها را قبول کرده و قویاً به آنها پایبند هستند. اگر فرهنگ قوی باشد، از طریق القاء رفتارهایی که افراد بایستی بروز دهند و از طریق افزایش احساس هویت نسبت به سازمان در اعضاء، اثربخشی را تحت تأثیر قرار می دهد.
سرفصل ها: تعاریف فرهنگ ویژگی های کلیدی که فرهنگ ها را از هم متمایز می سازد فرهنگ غالب و خرده فرهنگ فرهنگ و اثربخشی سازمانی فرهنگ: جانشینی برای رسمی سازی چگونه یک فرهنگ به وجود می آید؟ صیانت و حفظ یک فرهنگ چگونه کارکنان فرهنگ را یاد می گیرند؟ آیا فرهنگ ها قابل مدیریت هستند: دیدگاه موافق آیا فرهنگ ها قابل مدیریت هستند: دیدگاه مخالف عوامل وضعی (موقعیتی ) برای مدیریت فرهنگ تجزیه و تحلیل فرهنگی
توضیحات: کتاب تئوری سازمان، ساختار و طرح سازمانی نوشته استیفن رابینز ترجمه دکتر مهدی الوانی و دکتر حسن دانایی فرد، از جمله منابع مهم درسی رشته های مجموعه مدیریت در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل هفدهم این کتاب با موضوع " فرهنگ سازمانی " می باشد که در حجم 21 اسلاید همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند توسط دانشجویان به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد. پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.
فرمت فایل دانلودی: .pptx فرمت فایل اصلی: تعداد صفحات: 30 حجم فایل: 429 کیلوبایت قیمت: 18000 تومان
ریشه نظری تکوین اتحادیه اقتصادی اوراسیا را بایستی در پیشنهاد نورسلطان نظربایف، رئیسجمهور قزاقستان در سال ۱۹۹۴ در خصوص تکوین بلوک تجاری منطقهای جستجو کرد. در فصل چهارم اساسنامه "مجمع کشورهای مستقل مشترک المنافع" پیش بینی شده بود اما تا به قدرت رسیدن پوتین در سال ۲۰۰۰ این موضوع جامه عمل به خود نپوشید. دراکتبر این سال اولین نهاد همکاری مشترک پسا شوروی توسط بلاروس، قزاقستان، روسیه با هدف تاسیس یک رژیم تجارت آزاد و ایجاد یک سیستم گمرکی واحد میان اعضاء بوجود آمد. این نهاد "جامعه اقتصادی اوراسیا" نام گرفت.